Qualsevol moment

dispensador-de-papel-rollo-continuo-AG40000

Quan treballo, qualsevol moment és bo per fer un “break” i desconnectar, encara que sigui el moment de fer un pipí. Tanco la porta i el món s’atura al darrere. L’habitació és molt petita i austera, tres parets de rajola valenciana blanca, una paperera, un vàter i un dispensador de paper wc. Em baixo els pantalons, les calces i m’assec a la tassa. Gairebé sempre tanco els ulls, relaxo el cos i deixo que flueixi la meva fisiologia. Sento el meu cos.
Obro l’aixeta, agafo sabó i em rento les mans, ja, amb més pressa, no però, sense passar per alt el benefici que m’aporta el ritual. Estrebada de paper i m’eixugo les mans tot sortint del lavabo per seguir de pressa, ràpid,  aprofitant cada moment.

Anuncis

Un pensament sobre “Qualsevol moment

Deixa un comentari

